Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
About
Editorial Team
Aims and Scope
Open Access Policy
Publication Frequency
Videos
Privacy Statement
Contact
Editorial Policies
Template
Publishing Ethics
Author fees
Guidelines
Ethics Policy
Blind Review Process
Copyright and Licensing
Journal Management and Funding
Author Complaint Process
Conflict of Interest Policy
Data Protection Policy
Governance Policy
Archivement Policy
Issues
Current
Back issues
Abstracting & Indexing
Submissions
Metrics
Google metrics
Altmetrics
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 9 No. 3 (2019)
Vol. 9 No. 3 (2019)
Published:
2019-12-02
Editorial
Julho a Setembro
DOI:
https://doi.org/10.24883/IberoamericanIC.v9i3.346
Alfredo Passos da Silva
i-v
PDF (Português (Brasil))
Articles
AS CONTRIBUIÇÕES DO CURSO DE LATU SENSO EM GESTÃO DE EQUIPE E LIDERANÇA NO DESENVOLVIMENTO DE COMPETÊNCIAS DOS ALUNOS
DOI:
https://doi.org/10.24883/IberoamericanIC.v9i3.326
Maiara Silva das Neves, Neusa Maria Francisco Mendel, Uiliam Hahn Biegelmeyer, Maria Emilia Camargo, Zaida Cristiane dos Reis
1-21
PDF (Português (Brasil))
FUNDOS DE INVESTIMENTO: APLICAÇÕES EM RENDA FIXA
DOI:
https://doi.org/10.24883/IberoamericanIC.v9i3.327
Carla Teixeira da Mota, Daniele Nespolo, Ana Cristina Fachinelli
22-34
PDF (Português (Brasil))
ANÁLISE DOS ELEMENTOS DA QUALIDADE NA VISÃO DE CLIENTES INTERNOS NA GESTÃO PÚBLICA: O CASO DE UMA INSTITUIÇÃO DE MATO GROSSO
DOI:
https://doi.org/10.24883/IberoamericanIC.v9i3.328
Mirtes Refosco, Adriana Santos Caparróz Carvalho, Michele Jackeline Andressa Rosa, Renato Neder, Sandro Ribeiro da Costa
35-56
PDF (Português (Brasil))
Marketing Information System: A Qualitative Approach in the Natura Company
DOI:
https://doi.org/10.24883/IberoamericanIC.v9i3.329
Bruno Capparotti Lima, Kandy Xavier Costa, Maicon Marcio Paiva, Mayara D’arc Silva Brito, Luciano Augusto Toledo
57-78
PDF (Português (Brasil))
AUSÊNCIA OU SOBRECARGA DE INFORMAÇÃO: EIS A QUESTÃO!
DOI:
https://doi.org/10.24883/IberoamericanIC.v9i3.332
César Ricardo Maia de Vasconcelos, Alda Cristina Mariano Pimentel
79-99
PDF (Português (Brasil))
USO DA INTELIGÊNCIA COMPETITIVA POR MICRO, PEQUENAS E MÉDIAS EMPRESAS: estudo de caso nas empresas associadas à ACITA, Itabira(MG), Brasil
DOI:
https://doi.org/10.24883/IberoamericanIC.v9i3.334
Frederico Cesar Mafra Pereira, Rodrigo Baroni de Carvalho, Arnaldo de Ávila Quintão
100-122
PDF (Português (Brasil))
INFORMAÇÃO E MODA NA ERA DO BIG DATA: COMO A INFORMAÇÃO DIGITAL INOVOU A MODA E TORNOU A MAIS COMPETITIVA
DOI:
https://doi.org/10.24883/IberoamericanIC.v9i3.335
Maria Alice Campagnoli Otre, Carlos Francisco Bitencourt Jorge, Tamires Guedes Ferreira
123-139
PDF (Português (Brasil))
Make a Submission
Make a Submission
Language
English
Português (Brasil)
Keywords
Visitors
Most Read
A IMPORTÂNCIA DE ALOCAR CORRETAMENTE O CUSTO ENTRE OS DIFERENTES SERVIÇOS DE UM CENTRO DE DIAGNÓSTICO POR IMAGEM HOSPITALAR
26
ORGANIZAÇÃO E GESTÃO DA INFORMAÇÃO ESTRATÉGICA
9
Artificial Intelligence: How to Expand Its Adoption
9
The Process of Implementing Competitive Intelligence in a Service Organization
8
Mapping of Artificial Intelligence and Robotics Technologies Applied to Offshore Wind Energy
8
Current Issue